Menu
EUR

DE SUPERSALE IS AANGEVULD. Een kortingscode is niet nodig, de juiste prijs staat bij het artikel.

Klantenservice

Vind uw antwoord snel en gemakkelijk op onze klantenservice pagina.
0299 206 784
Ma / Vrij van 09:30 - 17:30

Neem contact op

Contactgegevens

0299 206 784
KVK nummer: 61283134
btw-nummer: NL854283092
2eHandsSieraden.nl Kerkstraat 58
1141BJ Monnickendam
Nederland

Veelgestelde vragen

Verzending
Als ik vandaag bestel, wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Alle bestellingen worden vanaf 10:00 uur verwerkt en elke middag haalt de koerier de pakketten op om ze te verzenden. Plaats je je bestelling voor 15:00 uur, dan is het mogelijk dat je de bestelling de volgende dag al ontvangt. Bij producten die worden vermakt, geldt een extra levertijd van maximaal vijf werkdagen.

Let op: dit is een schatting en geen garantie. Het kan voorkomen dat de levering wat langer duurt, bijvoorbeeld door een hoog volume aan bestellingen of vertragingen. We doen uiteraard ons best om je bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen.

Wat zijn de leveringstijden en kosten?

Nederland
Op werkdagen voor 17:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden.
Gratis verzending vanaf €150,- bestelwaarde, onder dit bedrag vragen wij een vergoeding van €4,95

België
Standaard Levering 2-5 werkdagen
Gratis verzending vanaf €150,- bestelwaarde, onder dit bedrag vragen wij een vergoeding van €4,95

Duitsland
Standaard Levering 2-5 werkdagen: €5.95

Luxemburg, Frankrijk, Denemarken & Oostenrijk
Standaard Levering 2-7 werkdagen: €9.95

Verenigd Koninkrijk
Standaard Levering 5-10 werkdagen: €14.95
Let op: er kunnen extra belastingen en heffingen van toepassing zijn. Neem voor meer informatie contact op met uw lokale douaneautoriteiten

Italië, Spanje, Polen & Tsjechië
Standaard Levering 2-7 werkdagen: €14.95

Zweden, Slowakije, Portugal, Ierland & Roemenië
Standaard Levering 3-10 werkdagen: €19.95

Finland, Griekenland & Zwitserland
Standaard Levering 3-7 werkdagen: €24.95

Rest van Europa
Standaard Levering 3-7 werkdagen: €34.95

Rest van de wereld
Standaard Levering 3-10 werkdagen: €49.95


*Let op, voor elke pre-order of aangepast /graveerartikelen gelden andere levertijden, controleer de informatie op de productpagina voor meer details.

Heeft u vragen over de verzending van een pakket of over verzenden naar het buitenland? Mail dan naar [email protected] en wij beantwoorden jouw vragen graag. 

Ik heb mijn adres verkeerd ingevuld, wat nu?

Na het plaatsen van je bestelling is het belangrijk om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.

*Als je per ongeluk een typfout hebt gemaakt bij het invoeren van de straatnaam, wordt dit automatisch gecorrigeerd door de vervoerder zodra je bestelling wordt verzonden.

Kan ik zelf kiezen op welke datum en tijd ik mijn bestelling wil ontvangen?

Het is momenteel niet mogelijk om een specifieke bezorgdatum of -tijd in te stellen bij het plaatsen van een bestelling. Zodra de leveringsdatum bekend is, kun je bij de vervoerder aangeven welk moment jou het beste uitkomt.

We zorgen ervoor dat bestellingen zo snel mogelijk verwerkt en verzonden worden, zodat je ze snel ontvangt! Als je liever hebt dat je bestelling later aankomt, kun je dit aangeven in de opmerkingen of per e-mail aan ons doorgeven.v

Welke verzendmethodes zijn er?

Wij verzenden met DHL of Post-NL.

Dit geldt voor Nederland en de rest van de wereld.

Mijn bestelling is nog steeds niet aangekomen, wat kan ik doen?

Als je je bestelling niet hebt ontvangen na de verwachte levertijd, adviseren we je eerst de trackinginformatie van je pakket te controleren. Als het pakket bij de koerier is gemeld maar nog niet is verzonden, betekent dit dat we je bestelling nog aan het verwerken en verzenden zijn. Mocht je bestelling langer dan een paar dagen vastzitten in de sorteerfase, neem dan contact met ons op via [email protected] met je bestelreferentie, zodat we de status kunnen nakijken.

Wanneer je pakket als bezorgd wordt gemeld, maar je het niet hebt ontvangen, kijk dan of de koerier je een bericht heeft achtergelaten in je mailbox.

Kan ik mijn bestelling laten afleveren bij mijn werkadres?

Je kunt je pakket naar je werkadres laten sturen, maar zorg ervoor dat de bedrijfsnaam correct is ingevuld bij de adresgegevens van je bestelling. Het pakket kan niet worden afgeleverd als de bedrijfsnaam in het veld voor 'voornaam' staat, dus controleer of alle velden juist zijn ingevuld.

Retourneren & Terugbetaling
Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Indien je een bestelling hebt ontvangen en niet volledig tevreden bent, heb je de mogelijkheid om deze binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren.

Artikelen die zijn gekocht tijdens een sale of met een promotie kunnen ook binnen 14 dagen geretourneerd worden.

Volg deze stappen om je bestelling te retourneren:

  1. Maak een retouraanvraag aan via je account. Als je geen account hebt, neem dan contact met ons op via e-mail. Je ontvangt binnen 1 werkdag een retourlabel per e-mail.

  2. Verpak de goederen samen met de pakbon opnieuw en verzend het pakket met het retourlabel dat je per e-mail hebt ontvangen.

Houd er rekening mee dat bij vermaakte sieraden de kosten voor het vermaken niet worden geretourneerd.

Kan ik mijn bestelling retourneren in de winkel?

Ja dat is mogelijk. Jouw bestelling kan geretourneerd worden onze de winkel.

Kan ik mijn bestelling na 14 dagen retourneren?

Nee dat kan niet. 

Probeer je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Lukt dit niet en wij ontvangen jouw bestelling na 14 dagen wordt dit niet geaccepteerd. 

Is mijn retourzending goed aangekomen?

Wanneer jouw retourzending goed is aangekomen wordt deze verwerkt. De terugbetaling wordt in orde gemaakt en binnen 2 weken na ontvangst van jouw retour ontvang je een bevestiging dat je retour goed is verwerkt en dat het geld is teruggestort. 

Is het mogelijk om een item te ruilen in plaats van mijn geld terugkrijgen?

Dat is zeker mogelijk. Als je graag een ander item zou willen hebben, retourneer dan je ongewenste item en geef aan welk artikel je graag zou willen.

Kan ik twee bestellingen samen retourneren?

Je kunt eenvoudig twee bestellingen in één zending retourneren. Dit bespaart verzendkosten en is bovendien beter voor het milieu! Vergeet niet om de twee aparte facturen van de bestellingen bij te voegen. Hoe duidelijker je het maakt, hoe makkelijker we je retour kunnen verwerken!

Kan ik sale items retourneren?

Sale-artikelen kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden. Let wel, vermaakte sale-artikelen komen niet in aanmerking voor retour.

Wanneer ontvang ik een terugbetaling van de geretourneerde item(s)

Binnen 14 dagen na ontvangst van je geretourneerde artikel(en) ontvang je per e-mail een bevestiging wanneer het bedrag is teruggestort. 5-10 dagen na de bevestiging wordt het geld teruggestort op de betaalmethode die je bij de oorspronkelijke aankoop hebt gebruikt. Houd er rekening mee dat de terugbetaling mogelijk onder de naam "Mollie" wordt weergegeven. Als de sieraden die je retourneert zijn aangepast of op maat gemaakt, worden de kosten voor de aanpassing of maat niet terugbetaald.

Problemen met mijn bestelling
Kan ik mijn bestelling nog wijzingen nadat ik deze heb geplaatst?

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, kun je deze alleen tijdens onze openingstijden annuleren door telefonisch contact met ons op te nemen.

Indien je niet op tijd contact met ons hebt kunnen opnemen en je bestelling is al verstuurd dan is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren. Je kunt het pakket dan retourneren en je geld terugkrijgen. Ook is het niet mogelijk wanneer je voor de betaaloptie Klarna achteraf betalen hebt gekozen.

Mijn bestelde item(s) is beschadigd of ik heb een verkeerd item(s) ontvangen, wat moet ik doen?

Neem in het geval van een beschadigd of defect artikel direct contact met ons op via [email protected], door een foto van het artikel en het ordenummer door te sturen. Wij sturen dan een retourlabel, waarmee je de bestelling op onze kosten aan ons kunt retourneren. We zullen dan proberen om het artikel te repareren of wij maken een terugbetaling in orde.

Mijn bestelling is niet compleet, wat moet ik doen?

Als een bestelling incompleet is geleverd neem dan contact met ons op via [email protected]

Ik ervaar problemen met uitchecken, wat moet ik doen?

Als er problemen zijn bij het afronden van de bestelling of het voltooien van de betaling, raden we aan de browser te sluiten en opnieuw te starten.

Het kan ook zijn dat je de bestelling niet kunt afronden omdat iemand anders zojuist het artikel heeft besteld. Als de browser lange tijd open is geweest, kun je proberen de pagina te vernieuwen om te controleren of het item nog steeds beschikbaar is.

Als je nog steeds problemen hebt met het voltooien van je bestelling, neem dan contact met ons op via [email protected] 

Er is iets misgegaan tijdens het plaatsen van mijn bestelling, hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?

Als de bestelling in rekening is gebracht, maar je nog geen orderbevestiging hebt ontvangen, raden we je aan contact met ons op te nemen via de mail, [email protected].

Het is mogelijk dat de bevestigingsmail in je spamfolder is terechtgekomen of dat er een onjuist e-mailadres is ingevoerd.

Kan ik mijn bestelling laten inpakken als een cadeau?

Het is zeker mogelijk om je bestelling als cadeau in te laten pakken. Bij de checkout is een selectievakje te vinden waarmee je kunt aangeven dat het als cadeau ingepakt moet worden. 

Artikelen & Voorraad
Ik weet mijn maat niet, wat moet ik doen?

Als je online een ring of armband hebt gevonden die je bevalt, maar niet zeker bent van je gewenste maat, vind je hier alle informatie die je nodig heb om erachter te komen wat jouw maat is.

Ik heb een item gezien in winkel maar kan het online niet meer vinden, wat moet ik doen?

Ben je bij ons in de winkel geweest en heb je een item gezien wat niet meer op de website staat is deze waarschijnlijk al verkocht… Al onze sieraden zijn uniek en wij hebben van elk item maar enkele stuks. Dus mocht je wat moois zien maar nog erg twijfelen, vraag of wij het sieraad voor je kunnen reserveren.

Kan ik mijn sieraden bij jullie laten repareren?

Zijn je sieraden kapot en is de garantie niet meer geldig, dan kun je je gouden sieraden tegen een kleine vergoeding naar ons atelier brengen om het te laten repareren.

Wanneer worden de sieraden weer aangevuld?

Helaas zijn al onze vintage items uniek en enig in hun soort. Als een stuk verkocht is, is het weg. Een item kan echter weer op voorraad komen als het is geretourneerd, dus houd onze website in de gaten. Elke donderdag plaatsen we nieuwe items op onze website en in de winkel, dus blijf kijken! Smoorverliefd op een item dat al verkocht is en niets anders meer past? We kunnen ook een replica op maat maken met ons getalenteerde team van goudsmeden. Neem contact met ons op om te informeren naar de prijzen en mogelijkheden.

Zoek je iets dat niet op onze website staat of dat je ergens anders hebt gezien en nu aan je collectie wilt toevoegen? We zoeken graag het authentiek vintage juweel van je dromen voor je uit! Neem contact met ons op en we nemen contact met je op als we iets soortgelijks hebben gevonden.

Naast onze vintage collectie kun je ook een afspraak maken om sieraden op maat te laten maken, helemaal naar je eigen wensen en smaak. Waar mogelijk gebruiken we gerecycled goud en teruggewonnen diamanten en edelstenen die een tweede leven verdienen.

Betalingen, kortingen en cadeaukaarten
Welke betaalmethoden hanteren jullie?

De betaalmethodes die wij aanbieden zijn:

  • IDeal
  • Klarna achteraf betalen
  • Klarna in 3 termijnen betalen
  • Creditcard
  • PayPal
  • Cadeaukaarten

Naast onze eigen cadeaukaarten accepteren wij ook Winkelcheque, VVV cadeaukaart, Jewelcard, Fashioncheque en DE cadeaukaart.

Hoe werkt Klarna?

Als je Klarna als betaalmethode kiest, betaal je pas als je je bestelling hebt ontvangen.

Binnen enkele dagen na ontvangst van je bestelling ontvang je een e-mail van Klarna met de betalingsgegevens. Je hebt dan 28 dagen de tijd om de factuur met Klarna te betalen. Indien je geen e-mail hebt ontvangen, neem rechtstreeks contact op met Klarna, aangezien de betaling niet meer via ons verloopt.

Hoe werkt Klarna betalen in 3 termijnen?

Als u deze methode kiest, wordt uw orderbedrag in 3 gelijke delen verdeeld. Je geeft Klarna toestemming om 3 automatische incassobetalingen te autoriseren, elk met een tussenperiode van 30 dagen. De eerste betaling is verschuldigd op de dag van uw bestelling. Deze betaalmethode is rentevrij.

Waarom lukt betalen met Klarna niet?

Zodra je Klarna als betaalmethode kiest, wordt er een controle uitgevoerd. Deze controle bestaat uit drie factoren: betalingsgeschiedenis bij Klarna, het bedrag en in sommige gevallen externe informatie verstrekt door een kredietinstelling. Deze combinatie van factoren zal bepalen of de aankoop al dan niet kan worden goedgekeurd.

Als het systeem je niet toestaat om met Klarna te betalen, kun je je bestelling afronden met een andere betaalmethode.

Ik heb net een item gekocht maar er lopen nu kortingen, kan ik nu een terugbetaling aanvragen?

We hebben af en toe een korting/actie, die wordt beïnvloed door onze voorraad, trends en vraag en aanbod. Helaas is het in deze gevallen niet mogelijk om het prijsverschil als restitutie te ontvangen.

Kan ik online een cadeaukaart bestellen?

Het is mogelijk om cadeaukaarten online te bestellen in verschillende bedragen. Het perfecte cadeau!

Kan ik mijn cadeaukaart ook online spenderen en hoe doe ik dat?

Ja, de cadeaubonnen kunnen zowel online als in onze winkel gebruikt worden.

Wanneer je de cadeaukaart online wilt gebruiken dient u contact op te nemen met onze klantenservice. Wij hebben helaas nog geen automatische link die de cadeaubonnen kan verzilveren. Als u contact met onze klantenservice opneemt helpen wij u met de cadeaukaart te verzilveren. Houd de codes bij de hand, deze codes vind je op de achterkant van de cadeaukaart. 

Ik bestel van buiten de EU, worden er dan extra kosten berekend?

Als je buiten de EU woont en iets van onze website wilt bestellen, kunnen er invoerrechten en belastingen van toepassing zijn.

Nieuwsbrief
Hoe meld ik mij af voor de nieuwsbrief?

Indien u geen interesse meer heeft in het ontvangen van onze nieuwsbrief, kunt u zich uitschrijven door onderaan onze nieuwsbrief op 'uitschrijven van deze lijst' te klikken..
Er zijn enkele e-mails waarvoor u zich niet kunt afmelden, b.v. orderbevestigingsmails.
Als je merkt dat je ons mist en op de hoogte wilt blijven van het laatste nieuws, kun je je eenvoudig opnieuw abonneren op onze nieuwsbrief door op je voorkeuren bijwerken te klikken of rechtsonder op onze startpagina..

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €50,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!