• Lorem ipsum

Heeft u een klacht? Wij helpen u graag.

Beste klant,

Wij doen ons uiterste beste klachten te voorkomen.

In iedere organisatie waar mensen werken worden helaas fouten gemaakt. Bent u net dat ene geval waarbij iets fout is gegaan? Wij vernemen graag uw klacht, om samen met u een passende oplossing te zoeken. We passen indien mogelijk zelfs onze procedures dusdanig aan zodat geen van onze toekomstige klanten (waaronder hopelijk uzelf) dezelfde klacht kan hebben. 

Hoe kunt u een klacht indienen? 

Stap 1

Klachten kunnen uitsluitend schriftelijk worden ingediend. U kunt uw klacht mailen naar [email protected]

Ook kunt u schrijven naar:

Sako Juwelier

Kerkstraat 58

1141BJ Monnickendam

 

Wij nemen een klacht pas in behandeling wanneer u vermeld heeft:

- Ordernummer (niet verplicht, wel gewenst)

- Naam, adres en telefoonnummer (naam en adres verplicht)

- Duidelijke beschrijving van de klacht. 

n.b. Als klant zijnde heeft u de plicht om zo spoedig mogelijk na ontdekking van het gebrek, een defect o.i.d. te melden.

 

Stap 2


Binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht,  ontvangt u een inhoudelijke reactie op uw klacht. Als dit niet mogelijk is binnen 14 dagen, zullen wij u daarvan op de hoogte stellen.

 

(eventueel) Stap 3

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

 

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).